ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Ο κοινός μας στόχος και η μεγάλη αγάπη μας για τα παιδιά αποτέλεσε το κίνητρο και έτσι το ταξίδι της αναζήτησης, για όλα όσα μπορούμε εμείς να τους προσφέρουμε, ξεκίνησε με τις σπουδές μας και ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία του ψυχοπαιδαγωγικού κέντρου Βήμα-Βήμα το 2021!

Μαζί, στηρίζουμε και αγκαλιάζουμε κάθε ανάγκη που αφορά το παιδί και συνεχίζουμε να επιμορφωνόμαστε ώστε να δημιουργήσουμε ένα πρόσφορο έδαφος για την ανάδειξη όλων των ιδιαίτερων δυνατοτήτων των μικρών μας φίλων!

Καδά Γεωργία

Λογοθεραπεύτρια  Υπεύθυνη Χώρου Βήμα – Βήμα

Η Καδά Γεωργία αποφοίτησε το 2008 από το Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας των Α.Τ.Ε.Ι Πατρών.

Από το 2008 έως και το 2021 εργάστηκε σε κέντρα Ειδικής Αγωγής σε ατομικές και ομαδικές θεραπείες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Εκτός από τις βασικές της σπουδές έχει εκπαιδευτεί μέσα από εποπτείες, και πληθώρα σεμιναρίων και επιμορφώσεων σχετικών με τη Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (φάσμα αυτισμού), τις διαταραχές λόγου και ομιλίας, τις διαταραχές ροής της ομιλίας (τραυλισμός), την εισαγωγή στην αισθητηριακή ολοκλήρωση και πολλών άλλων.

Έχει εκπαιδευτεί και είναι γνώστης του εναλλακτικού συστήματος επικοινωνίας PECS (σύστημα επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων), του γλωσσικού προγράμματος MAKATON (νοήματα και γραπτά σύμβολα) και του οπτικοποιημένου προγράμματος TEACCH.

Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στο Floortime (παιχνίδι στο πάτωμα) που αποτελεί μια αναπτυξιακή προσέγγιση πρώιμης παρέμβασης και έχει παρακολουθήσει και το σεμινάριο Messy play in therapy: Οι εφαρμογές του αισθητηριακού παιχνιδιού στην πρόληψη και στη θεραπεία. Τέλος, είναι πιστοποιημένη στη χορήγηση του αξιολογητικού εργαλείου ΠΛΑΣΗ.

Η πολυετής επαγγελματική της εμπειρία περιλαμβάνει την αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και εφήβων με καθυστέρηση της ανάπτυξης της ομιλίας και του λόγου, φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές, διαταραχές της ροής της ομιλίας (τραυλισμός, ταχυλαλία), διαταραχές αυτιστικού φάσματος, νοητική καθυστέρηση, δυσπραξία, ειδική γλωσσική διαταραχή, ΔΕΠ-Υ, δυσλεξία και ψυχοκινητική καθυστέρηση.

Αποτελεί μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων – Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

Γιαννάκαινα Δανάη

Λογοθεραπεύτρια με Εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες & Υπεύθυνη Χώρου Βήμα – Βήμα

Η Γιαννάκαινα Δανάη αποφοίτησε το 2013 από το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ) του ΕΚΠΑ .

Το 2018 απέκτησε  το Δεύτερο πτυχίο της στη Λογοθεραπεία από το πανεπιστήμιο της Αγγλίας , Canterbury Christ Church University 

Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφώσεων σχετικών με την ειδική αγωγή με κυριότερες το TEACCH , Social Stories, Εντατική Αλληλεπίδραση, Phoneme Touch and Say (Άγγιξε και Πες) , το εναλλακτικό σύστημα επικοινωνίας ΜΑΚΑΤΟΝ, το CBD-ΓΣΔ (Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα), το Μessy Play in Therapy :οι εφαρμογές του αισθητηριακού παιχνιδιού στην πρόληψη και στη θεραπεία , ενώ είναι πιστοποιημένη στη χορήγηση των αξιολογητικών εργαλείων ΠΛΑΣΗ και Λογόμετρο.

Ακόμη, έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και έχει πιστοποιηθεί στην χορήγηση των σταθμισμένων ψυχομετρικών εργαλείων Λα-τω και Detroit μετά από την παρακολούθηση του ετήσιου προγράμματος Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Εξειδίκευση στην αξιολόγηση με σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία: Detroit & ΛαΤω του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Θεσσαλίας.

Η επαγγελματική της εμπειρία περιλαμβάνει την παράδοση φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, την αξιολόγηση και παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες (δυσαναγνωσία, δυσλεξία, ΔΕΠΥ κ.ά), με διαταραχές λόγου και ομιλίας, ΔΑΦ, ειδική γλωσσική διαταραχή και τραυλισμό. 

Τέλος, έχει εργαστεί ως παράλληλη στήριξη σε παιδί με Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και ΔΑΦ.

Αποτελεί μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών (ΠΣΛ) και της Πανελλήνιας Σχολής Εκπαίδευσης Συνοδών Παράλληλης Στήριξης.

Βλαχαντώνη Ευθυμία

Εργοθεραπεύτρια

Η Βλαχαντώνη Ευθυμία ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

Είναι Πτυχιούχος του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθηνών, από όπου αποφοίτησε το 2015.

Πραγματοποίησε την κλινική της άσκηση το 2013 – 2014 αρχικά στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αγίου Δημητρίου και στη συνέχεια στο ΕΠΙΨΥ Παπάγου (ειδική μονάδα ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης και επαγγελματικής επανένταξης).


Το 2014 – 2015 έκανε πρακτική άσκηση στο Κ.Ψ.Υ Αγίων Αναργύρων και στο τμήμα εργοθεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Ασκληπιείου Βούλας.


Το 2015 ξεκίνησε να εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα κυρίως με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με καθυστέρηση στην ανάπτυξη, κινητικές και αισθητηριακές δυσκολίες, νοητική υστέρηση, διάσπαση προσοχής – υπερκινητικότητα και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές.


Το καλοκαίρι του 2015 παρακολούθησε και ολοκλήρωσε τις τρεις σειρές του σεμιναρίου «The Sensory Integration Perspective» και έλαβε πιστοποίηση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση του συνδέσμου USC/WPS και της ΕΛΛΕΑΟ.

Το 2022 παρακολούθησε το εργαλείο αξιολόγησης ΕΔΑΛΦΑ, τη διαγνωστική συνέντευξη ADOS – 2 και ADI – R όπου έλαβε πιστοποίηση καθώς και το σεμινάριο Messy play in therapy: Οι εφαρμογές του αισθητηριακού παιχνιδιού στην πρόληψη και στη θεραπεία.

Ανδρουλάκη Μυρτώ

Ψυχολόγος

Η Ανδρουλάκη Μυρτώ έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο University of Kent και έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Ψυχοθεραπεία στο University of Edinburgh, όπου ολοκλήρωσε και το Post Graduate Certificate in Counselling Skills.

Έχει εργαστεί σε διάφορα πλαίσια, δουλεύοντας με άτομα με ειδικές ανάγκες, ψυχιατρικά νοσήματα, και με ανήλικους πρόσφυγες στο πλαίσιο προσπαθειών ένταξης τους.

Η κλινική της εμπειρία αφορά σε εργασία σε Ψυχιατρική Κλινική και Τμήμα Διατμηματικής Ψυχιατρικής σε Νοσοκομεία, όπου διατέλεσε Εθελόντρια Βοηθός Ψυχολόγου.

Αυτή τη στιγμή εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων.

 

Μάνος Χρονάκης

Εργοθεραπεύτης

Ο Μάνος Χρονάκης είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Εκπόνησε την κλινική του άσκηση στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο Αθηνών και στην Ειδική Θεραπευτική Μονάδα Αυτιστικών (Ε.Θ.Μ.Α.) παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διατραραχές.

Έπειτα ολοκλήρωσε την πρακτική του άσκηση στο Δρομοκαίτειο Νοσοκομείο Αθηνών και σε ιδιωτικό κέντρο με παιδιατρικό πληθυσμό.
Έχει εργαστεί ως συνοδός σε κατασκηνωτικά προγράμματα για Α.Μ.Ε.Α..

Έχει πραγματοποιήσει ομαδικά προγράμματα για την ενίσχυση των δεξιοτήτων των παιδιών και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την παροχή πρώτων βοηθειών σε παιδιατρικά πλαίσια, την ενίσχυση των επιτελικών λειτουργιών και την εκπαίδευση- επόπτευση εργοθεραπευτών.

Έκτοτε εργάζεται ιδιωτικά σε κέντρα με παιδιατρικό πληθυσμό.

Ο Χώρος & η Ομάδα μας

‘Ένα παιδί δεν παίζει για να μάθει μαθαίνει γιατί παίζει

- Jean Epstein

Επικοινωνήστε μαζί μας
Ανυπομονούμε να σας ακούσουμε